Pieczątki firmowe z logo są ważną informacją dla klientów. Umieszczanie swojego symbolu firmy, a także jej nazwy na swoich produktach, opakowaniach, paczkach lub specjalnych kartkach dodawanych do zamówień pozwoli odbiorcom lepiej identyfikować daną markę. Firma, która znakuje swoje produkty wydaje się bardziej rzetelna i profesjonalna.
Identyfikacja ma za zadanie stworzenie spójnego obrazu marki i związanych z nią skojarzeń. Wszystkie elementy identyfikacji, odpowiednio do siebie dopasowane są ściśle ze sobą powiązane. To swoista opowieść o danej firmie. Jej najważniejszych cechach, głównej misji czy oferowanych usługach bądź produktach. Na identyfikację wizualną firmy składa się szereg ustalonych cech i symboli. Odpowiednio ze sobą współgrając, tworzą spójny przekaz dla potencjalnych odbiorców.
Czym właściwie jest logo?
Według definicji logo to jedyna w swoim rodzaju i charakterystyczna forma graficzna, która ma za zadanie reprezentować konkretną markę. Bardzo często taka identyfikacja wizualna jest projektowana w taki sposób, aby uwypuklać wartości reprezentowane przez organizację. Marki mogą tworzyć takie formy graficznie na wiele sposobów, aby zainteresować odbiorców. Zgodnie z definicją, logo może być obrazkiem, napisem lub symbole. Najważniejsze jest, aby było zawsze kojarzone z konkretną marką, a także jej nazwą i wartościami.
Warto wiedzieć nie tylko co to jest logo, ale jakimi cechami taka identyfikacja wizualna powinna się charakteryzować. Przede wszystkim musi być łatwa do zapamiętania. Wówczas potencjalni klienci będą rozpoznawać markę już po konkretnym elemencie graficznym – pomocnym i ważnym elementem będzie tutaj stempel z Twoim logo, dzięki któremu możesz oznaczać swoje produkty a także opakowania. Dzięki temu odbiorca szybciej zapamięta Twoja markę. Firma ta będzie mocniej wyróżniała się wśród konkurencji i da wrażenie rzetelnej, profesjonalnej. Identyfikację wizualną umieszcza się między innymi na ulotkach, wizytówkach, opakowaniach, torbach i innych. Logo służy przede wszystkim do identyfikacji konkretnej firmy, organizacji bądź marki, więc głównym celem logo jest pomoc w odróżnieniu jednej marki od drugiej oraz podkreślania swojej indywidualnej tożsamości. Najważniejszym zadaniem logo jest to, aby odróżnił Twoją firmę od konkurencji.
Zapraszamy do obejrzenia naszych realizacji oraz śledzenia nowości:
FACEBOOK
INSTAGRAM
SKLEP